„Kai esi ambicingas ir turi didelį apetitą pasiekimams, visada pagausi sėkmę savo užsibrėžtame karjeros kelyje”. Svarbiausių klientų vadybininko Andriaus Juknevičiaus karjeros istorija
Kai esi ambicingas ir turi didelį apetitą pasiekimams, visada pagausi sėkmę savo užsibrėžtame karjeros kelyje. Mūsų kolega Andrius Juknevičius puikiai atspindi šį teiginį, kuris startavo nuo Vilniaus duonos pardavimų atstovo, vėliau vyr. pardavimų atstovo pozicijos Klaipėdos regione, o pastaruoju metu dirba įmonės svarbiausių klientų vadybininku. Ką reiškė prieš 15 metų, kuomet Andrius įsidarbimo mūsų įmonėje, dirbti Vilniaus duonos atstovu vakarų Lietuvos regione, žino ne kiekvienas.
“Pradėjus dirbti Vilniaus duonoje žinojau savo atsakomybes, turėjau visas reikalingas kompetencijas ir asmenines savybes šiam darbui atlikti, tačiau pasirodo, tai buvo ne viskas. Apie Vilniaus duoną žinojau tik tiek, kad yra rinkos lyderė, bet nežinojau, kad Klaipėdos regione Vilniaus duonos gaminių niekas nepirko. Pradėjus dirbti Vilniaus duonoje susidūriau su vietinio gamintojo fenomenu. Užėjus į parduotuvę kaip Vilniaus duonos pardavimų atstovui siūlančiam produkciją, būdavau išprašomas iš jos. Didžioji dauguma klientų turėjo vienintelį vakarų Lietuvos regiono duonos tiekėją. Tokios kaip Vilniaus duonos, Klaipėdos krašte mažiausiai kam reikėjo. Po pirmų darbo dienų supratau, kad nieko čia nenuveiksiu ir Vilniaus duonos gaminių niekas čia neperka ir nepirks. Pradėjo kristi mano savivertė, bet juk aš buvau toks stiprus pardavėjas ir tikėjau, kad galiu parduoti bet ką, o nesugebu parduoti net batono.
Permąstęs esamą, atrodo beviltišką situaciją, nusprendžiau, kad turiu daryti pokyčius. Sau mintyse susidėliojau kaip turi atrodyti produkcija idealioje parduotuvėje ir kibau į darbą. Atsispausdinau šūsnį sutarčių ir išvažiavau į rinką. Žingsnis po žingsnio plėčiau klientų skaičių. Ne kartą teko pas tą patį klientą lankytis net keletą kartų, kurio atsakymas dėl Vilniaus duonos pardavimo buvo neigiamas. Aš ne tik nepasiduodavau, aš tai priimdavau kaip iššūkį. Ir kai pagaliau pasiekdavau tikslą, jausdavau didžiulį pasitenkinimą ir tai mane “vežė”. Kiekviena pasirašyta sutartis būdavo aukso vertės. Kai klientų skaičius išaugo, išsikėliau tikslą tapti klientų partneriu. Klientai pradėjo manimi pasitikėti ir noriai bendradarbiauti. Dideliai daliai klientų Vilniaus duona tapo pagrindiniu tiekėju. Tokiomis sėkmės akimirkomis, aš supratau, kad neįmanoma tapo įmanoma. Dėka didelio noro, pastangų, o kartais ir šiek tiek sėkmės, man pavykdavo pasiekti gerų rezultatų.
Vilniaus duonoje išmokau „įdarbinti“ savo gerąsias savybes, o taip pat išsiugdžiau naujas kompetencijas, didinau savo, kaip pardavėjo „svorį”, kuris man padeda iki šiol, kai pradėjau dirbti su svarbiausiais Vilniaus duonos klientais visoje Lietuvoje,“ – dalijosi savo sėkmės istorija Andrius.
Atgal į naujienas